Miss you so much<3

Ja vad ska jag säga idag tro ? 
Fan inget på i huvve just nu som jag kommer på och säga .. haha varför ens blogga då ?xD  
Ja det är ju en jävla bra frågan de! 
 
Nämen ska väl snart gå ut på en prommis tänkte ja :) 
Sen ska ja väl bara kolla på X-factor och sen vet jag inte vad som sker .. 
 


 
Saknar dej så sjukt mkt min go propp! 
 
Fan inte träffat dej på över en månad nu! 
Även om du kan vara lite jobbg ibland så är du ändå mitt go hjärta och vill bara ha dej här hemma hos mamma nu så jag kan mysa med dej i soffan och kolla på film! 
Go fisen min<3
 
hoppas jag får träffa dej snart! 

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Är de din bror? :)
Sv; okej vad skönt, gick också
En promenad förut!

2012-09-16 @ 19:06:18
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: Molly Bergström - UPPSALA

Hoppas du haft en bra helg och att du är laddad för en ny vecka ;D
Kramis!!

2012-09-16 @ 19:55:24
URL: http://mooollys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0