Men säg aldrig de om du inte menar de!

Alltså från första början allt kom på tal så sa du att du skulle ta med mej om du fick chansen...
men när jag väl har chansen till och börja om helt då tillåter du inte mej de.. 
 
Blir så jävla ledsen på dej.. 
Jag ställt upp på dej som fan men när jag väl verkligen behöver nåt som detta så sätter du stopp :/
Ja ska inte vara där i all evighet bara tills ja börjat plugga och fått ordning på allt! 
Men nu kan jag inte göra de iaf .. Även fast du vet att det är det bästa för mej! 
jaja skit samma tänker sluta lyssna på vad folk säger för de är bara massa snack och så liten verkstad som de verkar.. 
 
Jag får lösa detta själv om ja så ska flytta till GBG så gör ja de! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0