lataste tjejen check!

Fy fan vad lat jag har varit idag asså! 
haha legat i soffan hela dagen har fan inte rört en fena på hela dagen xD
 
jo jag klev faktiskt upp och lagade mat men de var väl det ända jag gjort idag ..
 
Nä men ibland får man vara lat man kanske inte så lat som jag har varit iaf haha 
Men får ta igen de imorn och då blir det morgon prommis och sen blir det även en kvälls prommis :D
 
Men nu ska ja chilla lite vid datorn och sen lär de blir tvn igen och sova skulle jag tro .. 
 
Får se om jag kommer in och skriver lite sen , annars hörs vi imorn igen .. 
 
 
 
 
 
 
Alltså din Falska äckliga människa!!!!!!
 
Du förstör allt fattar du inte de! 
Trodde vi var vänner men tydligen inte! 
 
Kommer inte pengarna fram innan denna vecka är slut då kan du glömma mej och radera mitt nummer och glöm resten av dina saker hemma hos mej! 
Ursäkter hit och ursäkter dit! 
 
 
 
De enda du gör är fan och förstör min VÄNSKAP med J som betyder allt för mej! 
Du är inte värd ett skit i mina ögon!!! 
Om du lyckas fucka upp allt med J så kommer jag aldrig aldrig förlåta dej fattar du de?!
 
J är som min egna syster och betyder allt hon är som min familj och de förstör du inte! 
Men du har ju börjat gjort de redan men fortsätter du kan du börja gräva din egna -----
För då kommer ja inte vara den bästa du har träffat kan jag säga! 
 
Så jävla lack nu så jag vet inte vad jag ska göra alltså! 
Vill bara slå sönder nånting och såhär arg har jag inte varit på länge så du lyckas jävligt bra med de kan jag säga! 
 
Ser bara hat när jar tänker eller hör talas om dej! 
Så när du säger att du älskar mej och finns för men och bla bla bla.. 
De tar ja i samma låda som min katta skiter i fattar du ?!
 
Nä palla inte slösa mer energi på dej för du är fan inte värd min energi ens!

Kommentarer
Postat av: Linn

haft en bra torsdagsmorgon? :)

2012-09-20 @ 08:54:36
URL: http://liiinnhr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0