Jag undrar ja..

Hur ska man veta vad som är sant och inte?
 
De så jävla svårt och lita på dom små känslorna man har eller vad fan de är ... 
Nånting är de ju för de känner ja varje gång jag tänker på dej!!
 
Jag vet inte alls vad jag ska tro alltså?
Men de ja skrev innan om att ja sätter upp en vägg för alla som försöker ta sig igenom den..
Den har du nästan lyckats riva.. Vilket är jävligt konstigt de..
Men jag har en sån konstig känsla och ingen dålig känsla heller , de är en känsla som får mej att må bra och trygg liksom.. 
 
Lite skrämmande är de faktiskt men man får väl se vart den här känslan leder till ?
 
Faan jag vet inte vad jag ska säga för att de inte ska låta fel liksom.. 
äsch skit samma man får väl se vad som händer , man ska inte tänka så jävla mkt för de blir bara så fel då!
Bra snygg man är ibland hahaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0