Du har gjort det största misstaget i ditt liv nu!

Ja vet inte vad jag ska säga ... 
 
Men du va den sista personen som jag nånsin trodde skulle komma och hugga mej i ryggen faktiskt! 
 
Har fan gjort allt för dej , ja skyddat dej till max , jag har alltid ställt upp och backat dej när de gäller nånting! 
Vad får jag tillbaka av dej då ?
 
Jo EN FET SPARK I ANSIKTET!! TACK SÅ MKT!!!
 
 

Du har verkligen gjort det fetaste misstaget i ditt liv nu! 
hoppas du är nöjd med ditt val nu , för ja kommer inte finnas där nå mer nu och nu är du helt själv och får fixa dina egna problem! 
Kommer aldrig ställa upp på dej igen ska du ha klart för dej! 
 
Fittas du med mej så fittas jag dubbelt tillbaka ska du veta! 
 
Just nu har du svikit mej så jävla hårt och vilket jag aldrig trodde om dej.. 
Du var den sista på jorden jag trodde skulle hugga mej i ryggen! 
 
 
Men som man säger..  
I det lugnaste vatten simmar ALLTID dom fulaste FISKARNA!
 
Så sjukt besviken på dej så jag vet inte vad jag ska säga mer än 
DE HÄR KOMMER DU ÅNGRA ATT DU SA OM MEJ!
 
SÅ JÄVLA SANT! 
HUR SVÅRT SKA DE VARA LIKSOM ? :O

 
 

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström - UPPSALA

Hoppas du får en fortsatt fin fredagskväll :)

2012-09-21 @ 20:30:29
URL: http://mooollys.se
Postat av: Linn

sv; hihi okej :) vad har hänt i helgen? :D

2012-09-23 @ 21:47:01
URL: http://liiinnhr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0