Asså är du på riktigt eller??????

Så jävla falska människor de finns vettu!!! 
 
Jag har bara en sak och säga till dej nu!!!! 
 
 
Du kan fara så jävla långt åt helvete och jag vill aldrig mer se dej igen! 
 
För det ända du gör är att snacka så mkt skit och kommer på mer ursäkter än Mr A kan och de fattar ja inte hur du lyckas med de! 
 
Du lovade och ge mej pengarna!!!!!
 
Sen gör du bara så jag blir ovänner med min bästa vän som alltid finns där för mej och som inte snackar en massa skit! 
De är fan inte värt de asså! 
 
Du behöver aldrig höra av dej eller prata med mej igen... för ja vill inte se dej eller prata med dej! 
Din och min vänskap har du förstört och kommer aldrig få tillbaka! 
Ja lägger inte energi på falska människor... Dom till talar inte mej ett skit!
 
Behöver inte ha såna vänner för de är inga vänner heller!
 
ja har inge ord för dej längre .. Men du har en chans ikväll och sumpar du den så kan du dra så långt de går och hör aldrig av dej till mej då! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0