Men kul!

Fan vad less jag blir! 
Får man inte in pengar till helgen heller! 
Hur jävla segt ska de gå egentligen ? :/
 
Jaja får väl ligga hemma hela helgen och ruttna i min säng eller nåt sånt.. 
Nä kan ju faktiskt umgås med vänner ändå men ja vi får väl se vad som händer i helgen ..
 
Fan jag hoppas verkligen pengarna kommer in till veckan så jag kan handla hem mat och lite annat som behövs här hemma nu .. 
Hårt irri när man inte får in pengarna i tid eller när man måste vänta på vissa för att få igen sina pengar..
Men dom kommer jag aldrig få de vet ja redan så!
 
Nä nu får man ta och rycka upp sig så man kan sätta igång med de tråkigaste man nånsin kan göra (STÄDA)
Fy fan vad tråkigt de är asså!
 
Men måste ju göras liksom ändå! 
Sen ska jag även gå ner och kolla om de finns nån tvättid.. (hoppas)
 
puss puss <33
 
 
Såhär känns de idag haha men de kanske inte är så illa som på bilden dock hemma hos mej xD

Kommentarer
Postat av: Linn

sv; haha ja :p

2012-10-05 @ 11:53:09
URL: http://liiinnhr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0