Mer död än levande ..

Godmorgon eller ska man säga godnatt?
Inatt har jag inte sovit många timmar kan ja säga..
Nä usch fy fan när jag väl somnade så ringde telen, de är som vanligt de när man ska försöka sova!!
Fattar inte att folk lyckas alltid ringa när man helst vill vara själv :O
Jaja nog om de!
Fortfarande sjuk men ska väl ändå försöka städa lite här hemma idag tänkte ja väl?
Ser ut som själva fan här hemma nu.. eller de är är väl inte jätte stökigt men de måste damsugas och skuras innan jag blir toki här hemma!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Ja, det kan jag tänka mig. Jag skulle aldrig ens svara på främmande folk på internet..! Än mindre träffa dem..



Har du något speciellt planerat för sommaren?

2012-03-08 @ 17:01:32
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Kitiwara

Sv: Oj vad jobbigt, krya! Jag kollar på tv! Vad ska du göra imorgon? :D

Kram

2012-03-10 @ 22:31:59
URL: http://twoasiians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0