Men vad fan då!!!

Att inte den där jävla SIPAN HELVETE inte åkte de är nåt jag inte kan fatta???
Är det så kul och kolla på en sån tönt som tror han är nåt och går och mobbar alla i huset??!!
SVAR:: NEJ de är fan inte kul!!
Han kommer bara få massa ovänner när han kommer ut som verkligen inte ta de han gör i huset!
Så vore jag dej Sipan så skulle jag passa mej riktigt noga över på vad du gör mot alla i huset!
För Karma is a BITCH!!!
Glöm inte de!
Jaja nog om de nu!
Nu blire till och kolla lite på BB 24/7 BB nörd som man är och sen blire nog sängen för lilla mej haha undra hur många gånger jag säger att jag ska sluta sitta vaken på nätterna? hmm .. ja de går inte ens och räkna på fingrarna haha

Kommentarer
Postat av: M O A

gillar inte heller sipan :( kram <3

2012-03-19 @ 09:26:37
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0