Hemma igen !

Nu så är man hemma igen efter en riktigt toppen dag på praktiken och sen var jag en sväng på stan också med mamsen :)
Failade som fan idag på praktiken dock haha
Skulle baka citrontårta med hallon maräng , men de ja missade var att man måste ju ju visa med elvisp när man ska göra maräng och de gjorde inte ja utan ja vispade lite lätt och sen la ja i hallonen och la på kakan!
haha så de blev inte så mkt maräng där heller kan ja säga :p
Så när jag stod vid ugnen så började ja fundera på varför den allri stelnade marängen och plus att de såg inte likadant ut som på bilden. så kom ja på de... ELVISP HELVETE!!! haha så jävla smart vettu :P
Så de var bara börja om marängen och fixa till de, som tur var det gick de och fixa men ändå liksom hur fan kan man glömma att man ska vispa med elvisp?
Hittade perfa boken till mej idag iaf :D
Jag måste lätt köpa denna och läsa haha
Men denna köpte ja dock ist :)
Så nu får jag hoppas den är bra och att den är intressant att läsa ha ha
Tycker inte om att läsa speciellt mkt men ibland gåre bra ,
men de tar ju bara hundra år för mej att läsa ut en bok haha

Kommentarer
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: tack!

Önskar dig en trevlig kväll! :D

2012-03-20 @ 20:55:30
URL: http://four.blogg.se/
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Godnatt och sov gott :) Kramis!

2012-03-20 @ 23:35:15
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0