De känns inge bra detta..

Alltså fy fan har inte haft nån blogg inspration alls....
Men jag tänkte väl försöka börja få fram de!
Nog om de nu ...
Tänkte prata om en sak somm verkligen inte känns bra alls!!!
De är inte okej alltså!!!
Varför skulle de hända bara för en sån sak? :(
De var inte jag som skrev och jag har inte gjort nånting mot dej alls..
De enda jag har gjort illa de är mej själv ju..
Jag vet att du blir skit arg på mej när jag inte tar hand om mej själv och slarvar med mat, sömn, praktiken ja precis allt!!!
Ja vet att jag fuckkat upp allt de, men varför kan vi inte vara vänner bara för de?
Jag liksom inte gjort dej nånting..
De enda jag har gjort är och funnits där för dej hela tiden!!
Fast även om nån annan har en åsikt om nåt så ska de väl inte drabba mej heller?
Du säger att det inte gjorde de men de gjorde faktiskt de :,(
Vi var så sjukt tajta förut men idag så är det bara knas...
Jag vill att de ska vara som förr att vi kunde sitta och bara surra om en massa skit och bara chilla lyssna på musik!
Du är som en store bror jag allri fick!
men nu har jag tappat dej och det känns mer än vad du tror ska du veta!!
Jag vet att du sagt till mej att jag ska höra av mej när de blivit framsteg men de känns ju väldigt kul menar jag att jag måste bevisa för dej att jag vill faktiskt fixa allt och kunna må bra igen!!
Ville bara säga att jag saknar att prata med dej som jag en gång gjorde :,(
Att tappa en jävligt bra vän kan göra så sjukt ont !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0