Tack så jävla mkt!!

Fan vad less jag blir !!!
Tack så mkt de värmde så mkt nu!
Du fuckat allt !!!!
Sa inte ens att du fick ta de!!!
Nu har det gått ett halv år och inget har hänt och du fuckat upp de totalt och nu får jag inte nåt internet
TACK VARE DEJ!!
De jävligt snällt när ja ställt upp hit och dit hela tiden!
Låtit dej bo hos mej GRATIS!
inte begärt ett skit från dej!
Nu har du fuckat de för sista gången för mej!
Internet pengarna ska fram innan sommaren är slut annars JÄVLAR!!!
Så jävla trött på det här nu!!!
Gaah hårt less jag blir!
Varför ska man vara för snäll för?
Ja ibland är det bra dumt kan jag säga!
Nä fy fan far och flyg med dej jag tänker allri ställa upp på dej igen!

Kommentarer
Postat av: Celine - www.celinejaarnek.se

SV: Det är bra här med :) Vad gör du då?

2012-06-08 @ 22:38:15
URL: http://celinejaarnek.se
Postat av: MARIANATHALIE

Hoppas att du får en härlig söndag! :D

2012-06-10 @ 11:21:40
URL: http://marianathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0