Nu får vi väl se hur det går med detta..

Tjoosan nu har man slutat för dagen !
Hårt skönt de ;)
Men idag har man ju bara haft ekonomikursen , så de var ju bara avslutning på den idag
Så nu sitter man bara å väntar på att man ska åka på möte å sen får vi väl la se hur det går på de?
Men det ska väl gå bra får jag väl hoppas på iaf..
Sen efter mötet så ska man umgås lite med kimpis när man kommer hem !
De har jag inte gjort på jätte länge så de måste jag göra nu :)
Har varit jätte dåi på att höra av mej till honom , å de är inte okej de !
Så skärpning på de!!

Men nu ska ja kila puss så hörs vi sen <33


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Nja jag har fixat med bilen. :)

Så nu är jag helt slut i ryggen. Men jag ska vila nu, och hoppas att de blir bätter! Hur är det? :)

2012-01-11 @ 21:20:35
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0