Kan man bli mer än less eller ? ..

Godmorgon !
Igår kunde jag inte svarat på kommentarer eller blogga ett skit för mitt internet höll på krångla som vanligt..
Så hårt less på detta internet nu så jag vet inte vad jag gör snart :O
Igår hade ja en sisådär dag iaf!
De började med att jag vaknade upp hos ex frugan vid elva tiden ungefär . Sen käkade vi toast å chillade en stund innan de var dags att åka hem .
Sen typ vid två tiden så tog jag bussen hem till min nyvarande fru som sagt :)
Hon å jag skulle ta samma buss intill stan , för hon skulle hämta galjorna till sin dotter å jag skulle till lilla syster som fyllde år!
Så typ vid fem tiden så var jag hos syster !
Var inte där nå länge alls , en timme max .
Sen när jag skulle gå till bussen för att åka intill stan igen .. Då missar jag bussen med nån minut! ( hårt irri)
Nästa buss skulle inte gå förän 45min , så fick ja stå i kylan å vänta på den , kan ju lova att det inte var en höjdare direkt!
Sen när bussjäveln äntligen kom så var man som en isbit när man klev på bussen ..
Jag kom till stan 19. 47 så då missade ja min buss med två minuter å fick vänta tills nästa skulle komma , vilket var kvart över åtta!
Så jag kan lova har nog allri frusit så jävla mycket som ja gjorde igår kväll på länge :O
När jag kom hem så skynda ja med att hälla upp ett varmt bad så jag kunde få tillbaka min tempratur igen ..
Så när jag skulle kliva ner i badet så brändes det bara på kroppen för ja var så jävla kall :O
Ont i tårna gjorde de så inåt helvete!
Men efter en stund så blev det så jävla skönt å tempraturen kom tillbaka i kroppen!
Efter badet så delade jag å frugan på pizza som hon hade varit å köpt medans jag var borta :)
Sen hade hon köpt en massa gotta till natten också när vi skulle kolla på hockey ;)
Hon hade köpt:

* brie ost
* salta kex
* vitlöks ost
* Taco chips
* salsa
* cheddar dipp
* öl korv
* peppar salami
* dricka
aa typ de , så vi hade ju lite hockey mys på natten , riktigt mysigt faktiskt!
Så jälva underbart sverige !
grattis till guldet <3

Kommentarer
Postat av: gabriella

Hej , fin blogg :)

Har du lust att göra ett bloglovin byte ?:)

2012-01-06 @ 14:32:08
URL: http://www.gabriellam.devote.se
Postat av: zteffy

Hej sötnos ;*

Mina nyårslöften känns som dom där typsika, träna.. gå ner i vikt, bli smal helt enkelt! Sen ta tag i mig och skicka in min matdagbok till dietisten så hon kan ordna min "ätstörning" för det känns som om det får vara nog nu..

Allt bra med dig annars?

Puss!<3

2012-01-06 @ 20:28:15
URL: http://zteffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0