Finns de nåt tråkigare eller?

Idag så har jag varit på BOKREAN med mamma!
Fy fan vad tråkigt de vaaaaaa :O
Vi var fan inne på Bokia i 45minuter om inte mer :O
De finns fan inge tråkigare än att läsa böcker!
För det första så somnar man efter man har läst två sidor typ, spelar ingen roll hur bra boken än är så somnar man!
För det andra så tar det sju hundra år och läsa ut skiten! :O
eller iaf för mej haha
Sen inte nog med de så kommer de fram en gubbe och säger att han är från dagbladet och skulle vilja ställa lite frågor till mej och ta ett kort så skulle jag vara med i tidningen... Haaa de kunde han glömma kan jag säga!
Den dagen jag skulle vara med i tidningen för nån bok rea , ja den dagen kommer aldrig hända kan jag säga..
Nä fy fan pinsamt och jag skulle vara med på nåt sånt!
Säger bara gäsp :O
Nä nu ska vi gå på ica och möta Maria och sen hem och göra nå käk ;)
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0