Men asså helt ärligt! Vad fan är det som händer egentligen? :s

Men detta är ju fan för sjukt! 
Nu får värken papparkaksgubbar eller tomtar vara med på lucian! 
Vad fan då för? 
 
I alla år så har barnen fått klätt ut sig till vad dom vill men så kom 2012 och då får man helt plötsligt inte de!?
Nä då är det rasistiskt och vara pepparkaksgubbe och sjunga pepparkaks sången.. Men asså ursäkta? Är detta ett jävla skämt eller?
Ser detta rasistiskt ut eller?  Nä skulle inte tro de! 
Jag tycker bara jag ser en söt lite pojk som är utklädd till en liten pepparkaka! 
Ser du nånting rasistiskt med detta? 
Nä jag ser två glada söta pepparkakor inge annat! 
 
 
Ska vi inte få ha nånting kvar av den SVENSKA TRADITIONEN ELLER?? 
Asså jag är inte rasist men helt ärligt så är detta så jävla löjligt så det finns inte!
Nog att vi inte ens får sjunga våran national sång längre men vad fan ska ni ta lucian ifrån oss också? :o
 
Får väl inte ens äta julskinka eller fira midsommar längre heller som detta håller på! 
Nä Svergie är inte Svergie längre och har inte varit på en lång tid! 
 
Sen undrar man varför det finns så mkt rasism i Svergie? 
Ja hmm undra varför....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0