Men Zzzzz

Godmorgon eller Godnatt!
Fy fan vad trött jag blir när man inte får sova när man har sovmorgon!
Nä då har man ju en så kallad fruga som ska upp på morgonen och då går ju hennes jävla alarm på telefonen!
Plus att ja måste ha alarm på telen i fall hon inte skulle vakna av sitt!
Imorse var det verkligen inte okej och höra detta jävla ljud klockan halv sex på morgonen när man ska upp halv nio själv :O
Sen ist för att frugan min kliver upp på engång när larmet går .. Nä så ska hon ligga och snooza en fucking halvtimme också! Hårt irriterande!
Så larmet gick väl typ tre gånger innnan hon klev upp plus min gick tre gånger också , så är ju inte direkt förvånad att jag inte kunde somna om...
Men men nu är man vaken men tänker verkligen inte kliva upp än för de haha
Får väl ligga och dra mej tills halvnio när jag ska upp!
Men puss puss på er så hörs vi sen! <3

Kommentarer
Postat av: Adhd och depression, samt hobby fotograf

sv: jag följer dig nu, säg till när du följer mig :)

2012-04-03 @ 11:15:40
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0