Hmm hur ska jag göra?

Fan vad jag hatar när man inte kan bestämma sig för en sak utan man måste tänka på en massa saker hela tiden!
Nu sitter jag och tänker på om jag ska vara nykter hela helgen eller om jag kanske ska gå till bolaget iaf och köpa några cider eller nåt vin i fall de blir fest i helgen?
Hmm inte lätt just nu!
Men har ju sagt till mej själv att jag inte ska dricka varje helg nu när jag har börjat träna och så!
men DE SUGER JU!!!

Men träning och alkohol går ju inte ihop liksom...
De hjälper ju inte om man dricker och tränar för de blir ju inge resultat då ju ..
Gaaah vad ska jag göra , har bara 45min på määh och bestämma ja eller skita i de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0