for today!



Tjabba! har haft en sjukt bra helg å varit med underbar människor hela helgen :)
Så tack alla som var med denna helg !

just nu sitter jag hemma hos mysan å ska väl strax gå ut i detta päckel väder !
Hövva de ser jag inte fram emot precis!
men men idag blir de lite städning på dagen å sen mot kvällen så så blir det till att traska upp till nolby å se på idol med Kimpis :D

Men ha en underbar dag trotts de tråkiga vädret !



Sen ska ja hälsa Grattis till en otroligt söt tjej som fyller år idag :)
började väl snacka med henne kanske för en eller två veckor sen ?!
Hon är en otroligt söt å go tjej som ja önskar att ja kommer få träffa en vacker dag fram över :)
Så hoppas du får en underbar dag sötnos ;)

puss påre !

Kommentarer
Postat av: moaa

SV: jaha men gud va jobbigt! :o

njaa dålig start på veckan o jag fick ett knä i låret på fotbollsmatchen nyss :( <3 sjdå? <3 måste ses snart btw!

2011-09-19 @ 17:30:12
URL: http://moaahlgren.blogg.se/
Postat av: thaipinnen

sv; oj vad jobbigt:(

jo med mig är det bra, sjävldå?:)

2011-09-20 @ 15:45:25
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0