Då var de torsdag då!

Godmorgon!
hoppas ni har sovit gott inatt för de har jag gjort iaf ;)
Idag så tänkte jag väl att jag skulle få bort den förbannande disken nångång!
De verkar ju vara så svårt att ställa sig å diska ?!
Hur svårt ska de vara liksom ?
De är ju bara att gö skiten så är de klart sen!
Men varför gör man aldrig de då ?!
Svaret är helt enkelt att jag är så jävla lat å orkar inte göra de!
Så nu får man sluta vara så lat å börja med den innan de blir ännu mer disk på hög!
Guud vad jag önskar att jag hade en diskmaskin!
jaja men nu ska de diskas så
puss puss så länge<3

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; som försäljare inom oriflame:D då får du hem kataloger som du ska sälja från som du tex kan visa fär familj, vänner,grannar osv. du tjänar 20 % av et du säljer men kan självklart jobba upp dig. du väljer jsälv när och hur mkt tid du vill lägga ner på det och om du går med nu så får du 100:- i check som du får handla för :) super enkelt och skiiit kul !:D

2011-09-08 @ 16:13:49
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0