Bra jobbat Bellis!! :(

Att ja alltid till och med ska lyckas fucka upp den viktigaste dagen
för dej är ju helt jävla otroligt de! :(

Förlåt!
Förlåt!

Förlåt Vännen!

De var inte såhär de skulle bli idag..
men allt vart så stessigt å fel på samma gång :(
Jag ville verkligen följa med å sen vart de bara fel med allt!

Jag känner mej så sjukt dum nu kan jag lova! :(
Å tårarna bara riner från min kind för ja jag lyckades fucka upp den viktigaste dagen för dej! :(
Faan också att allt skulle bli så fel :(

Jag lovar att jag ska gott göra dej om de är så de sitsta Bellis gör!
För jag skulle göra allt för dej å de vet du!
Jag hoppas du kan förlåta mej för den här dagen å att vi ses ikväll , men så fort ja ser dej så kommer ja skämmas å tårarna kommer börja rinna igen (DE VET JA)
Jag kommer känna mej så dum å att jag aldrig dök upp på fikat!
Fan hur ska ja kunna se dej i ögongen å försöka få din förlåtelse ?!
Du betyder för mycket för Bellis så blir ju ledsen när ja gör dej besviken , men jag hoppas du förlåter mej ?! :(


Kommentarer
Postat av: moaa

Hänt gumman? <3

2011-09-06 @ 19:45:38
URL: http://moaahlgren.blogg.se/
Postat av: Yohanna ♡

? :/



SV: Ja men visst skulle det vara riktigt häftigt att åka på den kryssningen då?! :)

2011-09-06 @ 20:00:04
URL: http://fireflybaby.blogg.se/
Postat av: MyzaaN

ja visst är dem :D gillar dem :D och kul hoppas ni fick ett trevligt kalas då .dkrma

2011-09-07 @ 10:17:43
URL: http://myzaan.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0