Zzzzzzzzz

Trött som satan i gatan idag!
Hövva de blev lite för mycket av de goda igår kan ja säga!
Kan inte fatta att jag vart så jävla full?!
De sjukt pinsamt ju !
Hövva idag vill jag bara gömma mej å vakna upp till nästa liv!
ja vet att jag har sagt att man inte ska skämmas men vad fan nån måtta får de väl vara eller?!
Nä hövva nu tror ja att jag går å sover en stund till så man kanske mår lite bättre sen ?
puss puss på er<3
Så här kan de bli när man blir helt radiostyd !
Hövva vad har ni gjort grabbar?! :P

Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

hääärligt att höra du, så det ska va :D!!

jag gör inte så mycket, myser lite med mitt nya husdjur hehe :) sjäöv då :D??

2011-10-07 @ 23:22:29
URL: http://josefineandersson.se
Postat av: Daniella

svar: I min förra helg så köpte min pappa en ny jacka till mig :D Men nu kommer det en ny helg några planer?

2011-10-08 @ 10:14:49
URL: http://danitza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0