You are in my head most of the time..

Detta är ju hel sjukt de!
Hur man kan man tänka på en person så mycket när man inte ens har träffat eller pratat i telefonen med än ?
Utan bara skrivit på sms men varandra å snackat på datorn?!
Men du finns alltid i mina tankar å drömmar näst intill hela tiden!
Varför gör du de ?
Jag känner ju inte dej så bra ?
Men kan det vara för att jag är så sjukt nyfiken på dej å vill lära känna dej mer?
eller finns du bara där för att ja snackar med dej hela dagarna ?
Jag de finns många frågor men så lite svar på de mesta!
Jag vill ju inte låta framfusig heller men ja måste ju säga att det känns så sjukt bra att snacka med dej , å jag blir glad av att snacka med dej !
å jag hoppas verkligen det kommer kännas likadant när vi ses?
Men om det inte gör de ?
ja då är du ju väldigt konstigt att ja har dej i mina tankar väldigt mycket om dagarna ?
En sak vet jag iaf å de är att det känns bra i mej när ja snackar med dej ! :)
Men som sagt man får väl se hur det känns när vi ses ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen!

Fin blogg har du verkligen :D

Vgd ?<3

2011-10-31 @ 23:00:26
URL: http://naattisplace.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv Händer för din del idag då?

2011-11-01 @ 10:07:08
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0