Mys dag!

Idag har jag haft en riktigt mys dag med Mysan <3
Först på dan så fick jag fin främmande av Kimpa å emelie :)
dom kom å bjöd på bullar eftersom de är ju kanelbullens dagen idag :D
Sen så följde jag å My med dom en bit hem å sen så gick vi bort till nivrena skolan å hälsade på lite !
De var faktiskt lite skoj att vara där eftersom de var så längesen man var där nu sen man gick ut nian haha
Efter de så gick vi hem å såg en film , vila lite eftersom jag hade sån mensvärk å My hade ont i huvve ! haha två utslangna tjejer som smittar varandra med att ha ont nånstans!
Sen så gjorde vi lite käk å nu har vi kollat på lite serie å ska snart se karatefylla på sexan !
sjukt rolig humor serie :D

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E ♥

- Den är superduper bra :D!

Gillar du auilocrash ?<3

2011-10-04 @ 23:35:56
URL: http://naattisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0