När du minst anar de!

hejsan sötnosar !
Nu är man hemma igen efter ännu en härlig dag på praktiken :)
Men kan ju säga att imorse så var jag fan mer död än levande haha
Konstigt ?
Nä inte ett dugg !
Får skylla mej själv när jag sitter uppe å snackar med folk eller en viss person hela nätterna hehe
(kan ju inte hjälpa det ju.. )
Men igår så hände de en sak  jag aldrig kunnat anat att det skulle ske  ! :O
Du ringde mej helt huxflux haha
Fy fan jag trodde aldrig att jag skulle trycka på den gröna luren å svara men det gjorde ja ;)
Vilket jag är glad för att jag gjorde :)
Men jag var ju rätt så trött å tråkig å snacka med igår kanske ? hehe så slut i kroppen igår så man var väl inte den roligaste å snacka med direkt ..
haha men de kommer ju fler gånger , å då kanske man är lite piggare å fatta vad du säger utan att man känner sig dum för man inte kan tänka så bra när man är tröttis haha
Men nu blir det till att kolla lite på serie :D
hörs sen pöss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0