Ju mer man tänker desto mer förvirrad blir man!

Godmorgon!
Ibland så tänker man tok för mycket på vissa saker !
Varför kan man inte bara stänga av sin hjärna ibland ?
Fy fan vad skönt det vore!
Sen när man verkligen försöker å inte tänka , då tänker man ju ännu mer på de eller den personen fast man inte vill?
Varför ?
Ja de är det nog ingen som kan svara på de tror ja ?
Guud jag blir tokig snart !
Nån som vill byta hjärna med mej kanske ?!
Nä trodde väl inte de heller !
Du är den första ja tänker på när ja slår igen mina ögon å den första ja tänker på när ja öppnar mina ögon igen på morgonen!
Varför är det så ?
Jag känner ju inte dej så bra ?
Är det för att nyfikenheten på dej håller ta kål på mej kanske ?!
Nä nu får vi ses snart så ja får svar på alla mina frågor...
Men de ska vi ju göra så då kanske ja får svar på det mesta?!
Som sagt ibland tänker man för mycket på mycket som inte ens behövs tänka på :O
Men nog om detta nu!
Idag ska ja vara med min Sötnos (My) å sen ikväll ska vi ha lite film mys <3
hon smsade förut å frågade om ja ville ha de ikväll :)
När man inte har nåt planerat så kan man ju inte säga nej till en sån toppen ide heller  ;)
haha men snyggt ? haha nä :P

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: härligt, jadå :D

2011-11-19 @ 15:44:01
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: ttheresebjörkman, :)

svar;

allt är toppen med mig! :D

vad hittar du på?:)

2011-11-19 @ 23:19:42
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0