härlig kväll! ( fylle inlägg)

Hejsan allasöta hjärtan där ute!
hoppas ni har haft en toppen dag idag?!
De har jag haft :)

jag har bakat chokladbollar hela dagen haha
de var riktigt skoj faktiskt :)

Men nu sitter man å dricker men underbara vänner!
Ser på idol å må gott :)

Nu sitter man å väntar på att idol ska börja igen :P
Undra vem som åker ikväll ?
Jag tror Molly  är riktigt illa ute ikväll om ja ska vara ärlig ..
För hon sjung riktigt dåligt ikväll !
Men vi får väl se !


Imorn kanske man får fin främmande! De ska bli riktigt skoj å naturiligt vis mysigt !
Jag hoppas verkligen du orkar åka hit imorn ;)
Vill verkligen träffa dej , efter allt vi har snackat om så hoppas jag verkligen att de kommer kännas bra imorn om du kommer vill säga :P
Men annars så blir det party så de skriker om de! :D
De ska bli så jävla skoj imorn å åka på halloween festen :D
Imorn ska man vara utklädd till fängelse dräkt ! ;)
Kommer bli asa niice :D
men bilder kommer nog på söndag skulle ja tro ;)

tar en gamla klassiker som bild ikväll ;)

Kommentarer
Postat av: Daniella

svar: Inget speciellt, själv då? :)

2011-11-04 @ 22:47:54
URL: http://danitza.blogg.se/
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Ligger i soffan och kollar på harry potter, du då? :)

2011-11-05 @ 14:47:04
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0