Grattis på farsdag papsen! <3

Nu säger vi grattis på farsdag till alla pappor i dag!
Så grattis pappa på farsdagen <3
Jag vet att vi inte snackar mycket men jag älskar dej å tänker på dej dag in å dag ut iaf , även om jag inte ringer så ofta !
Men du ringer inte heller så varför ska jag ringa då ?
Nä vi får blir bättre på att höra av oss till varandra tycker ja!
Såhär kan vi inte ha de heller .. Pratar kanske med varandra var tredje månad om ens de ?
Hur svårt ska de vara å ringa till varandra?
Inge svårt alls egentligen!
De är ju bara att ta luren å ringa de!
Varför gör vi inte de då ?
Ja de är ju en jävla bra fråga de ?!
Men nog om de nu !
Hoppas du får en toppen dag idag , även om jag inte är där på besök ..
Men ja får ta å hälsa på dej nånting !
För jag vill ju inte att vi ska ha såhär dålig kontakt med varandra
Men vi har ju aldrig haft så bra kontakt med varandra men ja tycker de borde vi ta å ändra på !
Jag hoppas att du tycker de också!
Nä hövva så fort jag tänker på dej så blir jag ledsen :(
Ja får alltid tårar i ögonen när jag tänker på dej å vill så mycket men jag vet att de aldrig kommer bli så !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0