bakfreak ? Ja jag tror fan de! :O

Fy fan vad jag bakar å bakar haha !
Bakar hela dagarna , men sen nu när ja kom hem idag så gick ja bort till mamma , å vad gör ja dårå ?
jo jag ställer mej å bakar ! :D
Jag tror fan jag börjar bli ett bakfreak???
Men de är så skoj å baka tycker ja :D
Ikväll blir det idol mys hemma hos mamsen !
Skönt med en lugn fredag kväll !
men nu ska ja käka lite så vi får höras sen <3
Fy fan vad jag bakar å bakar haha !
Bakar hela dagarna , men sen nu när ja kom hem idag så gick ja bort till mamma , å vad gör ja dårå ?
jo jag ställer mej å bakar ! :D
Jag tror fan jag börjar bli ett bakfreak???
Men de är så skoj å baka tycker ja :D
Ikväll blir det idol mys hemma hos mamsen !
Skönt med en lugn fredag kväll !
men nu ska ja käka lite så vi får höras sen <3

Kommentarer
Postat av: moaa

SV: Mår ba dåligt, inombords :o<3

2011-11-18 @ 23:43:26
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0