Till en speciell person..

Du är en otroligt underbar person!
jag vill säga dom här orden till dej för att du betyder otroligt mycket för mej!
Du är den finaste blomman jag har skådat, 
Du är den som lyser upp min dag,
Du får mej att att må bra,
Du finns i mina drömmar näst intill varje natt, 
Du är den första ja tänker på när jag slår upp mina ögon och den sista innan ja sluter mina ögon,

Dina ögon kan man drunkna i och ditt leende kan man smälta i
De finns ingen annan som får mej må så bra som du !
Så glad att du finns i mitt liv så tack för de ! 

 

 

Sånt här örgott ska ja köpa :D

 


Kommentarer
Postat av: Jenniefer

Åh dom är så fina! finns massa olika tryck :)

2011-07-19 @ 18:05:02
URL: http://jenniefer.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0