Bloggsvar!



Bloggsvar<3

vad har du för framtidplaner?

Svar: jag har egentligen inga speciella framtidsplaner just nu mer än att flytta från denna stad :D

om du fick resa vart du ville vart och varför skulle du åka just ditt?

Svar: hmm ja du ingen aning eftersom jag aldrig har varit utomlands ;P 
 Men det får nog bli kreta för ja tycker de verkar vara ett fint ställe och åka till och jag har alltid vilja åka dit :D

vrf började du blogga?

svar: jag började blogga för att jag ville få ut mina känslor och vad jag tycker om saker och så :D

vart tror du att du står om några år?

Svar: I en annan stad och jag har ett mycket bättre liv då :D

vad vill du få ut av att blogga?

Svar: Ja du inte blir the next kissie iaf :P  nämen jag vet inte riktigt :D

vill du bli kändisbloggare?

Svar: klart jag vill ;) vem vill inte de :P


Vilken är din favorit film och varför just den?


Svar: Twilight för det är den bästa filmen ever :D Älskar den sjukt mycket <3

vad är det bästa med dig själv :)?

Svar: Att jag är ärlig och att jag säger vad jag tycker och tänker  :D




tack för alla frågor sötizar <33



Kommentarer
Postat av: Zami

sv: Okej :D

2011-01-09 @ 21:17:00
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: bella

heeey guumman, det funkar .. själv? :)kram <3

2011-01-09 @ 21:36:34
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0