jaha..

Nu sitter man här vaken igen och kan inte sova haha konstigt  (somnade typ åtta )
hoppaas ni har haft en riktigt skojig fredag med massa tok och skoj  ;) 

Idag har jag inte gjort så mycket jag var till bos förut idag och allt gick bara bra :D
Nu kan vi hoppas på att allt går fort och att jag får hjälp med en lägenhet ;)
Efter möte så åkte jag till Maria och då hade hon beställt kina mat när ja kom  !
mm mm vad gott  :D
Sen så åkte vi till ica och handlade lite go saker till kvällen (fusk ännu en gång ) haha
När vi kom hem var jag tvungen att ta ett varmt bad pga : frös som en idiot !
Jag hade tre par byxor och tre par tröjor
(två par leggins , ett par mjukisbyxor , ett linne , kofta och en tjock tröja )  shiit ja trodde ja skulle frysa ihjäl !!!
Men jag tror ja vet vad orsaken var för att jag frös så mycket :O 
De var för att på dagen hade jag bara mina två par legging på mej och vart väl kall och sen var det dags att frysa hela kvällen för att man inte lär sig klä på sig ordentligt !

Nu ska ja svara lite på kommentarer och sen ska ja försöka städa upp lite efter Maria ( det såg ut som en bombnedslag  när ja vaknade :O   ) haha
Kan ju inte se ut såhär när hennes mamma kommer hem för då får hon väl nå knas kan ja väl tänka mej :O





tagen från google

Vill ha sommar nu !!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gött :) jo bra med mig! Sov gott.

2011-01-15 @ 03:57:37
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Madde

sv: nej :D

2011-01-15 @ 07:04:20
URL: http://typmadde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0