Så nu äntligen! :D

Förlåt för mitt dåliga uppdatatering idag .. Men har inte varit på det bästa humöret direkt kan man väl säga !
Nä hövva idag har de varit bland den jobbigaste dagen i mitt liv !
Nä det är inte okej när man inte har SNUS!!
De var tur att man har en sån underbar granne som kunde låna ut till en dosa till mej ;)
Så nu mår jag mycket bättre å nu sitter jag och väntar på att lilla syster ska komma hit !
Hon ville komma å hälsa på lite sen ska hon sova här några dagar :)
De ska bli riktigt skoj att få umgås med lilla syster , så ikväll ska vi ha lite filmkväll å mys i soffan :)
Men idag jag grejat lite hemma men inte så mycket , men har fixa lite i sovrummet så nu är det snart klart iaf ;)
Känns riktigt skönt att de är snart klart men nu är det bara resten av lägenheten haha
Min underbara lillasyster bjuder på dagens bild :)

Kommentarer
Postat av: nelle

2011-08-08 @ 19:04:48
URL: http:// vem e du

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0