Lugn å skön dag blev de !

Hejsan denna dag har varit riktigt mysig !
De började med att jag klev upp typ vid elva nångång !
Men hövva vad trött jag var imorse , vart inge med att komma i säng i tid igår som jag sa att jag skulle försöka med!
Kom hem fem imorse så ni kan ju tänka er hur trött Bellisen var när hon somnade
direkt hon hade lagt ner huvve på kudden!
Så idag har man inte orkat gjort så mycket precis , var bort till mamsen en stund med Natta å sen gick vi bort till Dyket för att de var Dyketrocken där idag men de var inget speciellt där så vi gick hem igen eller iaf jag å Natta !
Sen gick jag upp till Kimpa å vattnade hans blommor å myste lite med lillen ! Han saknar sin pappa han <3
Gick även upp till Jan en sväng å surrade lite skit med han också.
Sen skulle han iväg då gick jag bort till Natta , hade inte varit där förut (hon hade en jätte fin lägenhet ! )
Så vi satt hemma hos henne en stund å surrade lite sen gick ja hem å slöade en liten stund , sen ringde Jossie å sa att hon var hemma igen :D
Så följde med henne på ica å snackade lite skit med henne också!
Var jätte kul att träffa henne igen men nu ska hon hem å packa för nästa resan
så hon är inte hemma förän torsdag igen!
Nä hövva vad ska Bellis hitta på när hennes bästa BFF INTE ÄR HEMMA!!!
Fast båda två kommer ju hem igen på torsdag så då är de lugnt igen ;)
men hoppas ni har haft en underbar dag för det har Bellis haft <3
sötnosen min <3
Jag å johanna bjuder på kvällens bilder ;)

Kommentarer
Postat av: Yohanna ♡

SV: Idag har jag inte gjort mycket alls :P Vet inte vart dagen har tagit vägen riktigt :P

Ska du göra något skoj imorgon? :)

2011-08-14 @ 22:46:25
URL: http://fireflybaby.blogg.se/
Postat av: MyzaaN

Låter super härligt :D jag har varit på fotboll faktiskt :D kram

2011-08-15 @ 00:07:58
URL: http://myzaan.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0