ja ja vad ska man säga?

Hejsan nu är jag här igen jag vet att jag har inte bloggat på bra länge nu ..
Förlåt för de alla mina söta underbara läsare .. :/
Men nu är jag tillbaka på riktigt igen ;)
Jag vet att jag har sagt det förut men har inte mått så bra på senaste tiden :(
jag önskade att jag kunde berätta allt men det kan jag inte ..
men ska börja skriva nu varje dag och släppa alla tankar och bara få ut vad jag känner ;)
Idag så har jag handlat hem mat !
De behövdes kan man ju säga :O
Så nu har man det fixat och de är ju skönt de ju ;)
Ikväll ska jag vara barnvakt åt lillebrorsan ;)
Just nu sitter jag med Maria hemma och vi har precis ätit mat och dagens mat var hemma gjorda hamburgare med bröd,
riktigt gott vart de ;)
Men funderar på att ta en liten prommis sen med lill hjärtat mitt ;)
Nu ska ja vara lite social med Maria så vi hörs sen mina hjärtan <33

Kommentarer
Postat av: moaa

heej de är bra med mig, sjdå? :*



härligt :D <33

2011-04-20 @ 19:54:52
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0