hejsan..

hejsan mina älskade hjärtan <3
Idag har det inte blivit så mycket bloggande kan man säga ..
Denna dag började bra men slutade inte bra .. :'(
Idag har jag varit med jossie och hennes pojkvän Jocke . Sen var jag med Maria en liten stund också  .
Vi har suttit ute och spelat skipo hela dagen haha
men de gick inte så bra för mej för Jocke FUSKADE !
ja lovar att han gjorde nåt med korten haha
Nu låter jag som en dålig förlorare , det kankske jag är :-P
Efter vi hade spelat klart så gick jag hem till mamsen och då fick jag samtalet som jag verkligen inte ville ha idag eller nånsin ..
Jag fick veta att min älsklings mamma har åkt på sjukhuset och de var inge bra med henne :(
Det är riktigt illa med henne nu , De kanske är bara en dag eller en vecka kvar för henne :'(
Usch jag hatar sånt här ..
Men men livet måste ju gå vidare men alla behöver inte gå och DÖ NU!!
har redan varit på en begravning i år räcker inte de ?
tydligen inte :'(
Men kan hoppas på att hon blir bättre iaf . .
För min älsklings skull iaf och hans bröder också ...
men nu sitter jag här och bara skriver bla bla bla , äsch jag orkar inte skriva mera nu , ska se bb för har inte sett de än :-P
vi får höras senare mina hjärtan puss på er och hoppas ni har en härlig påsk <33
hur bra låt som hels kan jag ju lova <33

Kommentarer
Postat av: tina

älska låten!

2011-04-22 @ 21:52:09
URL: http://kristinacicak.blogg.se/
Postat av: SANNA

DAGENS BLOGG - vinnare & ny omgång finns uppe, lycka till!

2011-04-22 @ 22:35:43
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: niki

låter inte så bra?! hoppas att det blir bra!! :(

Svar: åh tack sötis!

ja min dag har varit toppen! <33

allt bra annars då gumman?? :/

2011-04-23 @ 00:12:34
URL: http://nikiiiwallberg.blogg.se/
Postat av: niki

Svar: bra det! :)

har varit med lovisa och amanda, trallat runt på stan och ätit gott osv ^^

låter som om du endå har haft det helt okej gumman?? :)<33

2011-04-23 @ 00:30:14
URL: http://nikiiiwallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0