Mmm äntligen :)

Hejsan kära bloggläsare sovit gott?  själv har jag sovit som en stock haha , men är halv död just nu haha har precis kommit upp ur sängen och gick direkt till datorn för att kolla om ja kom in på bloggen för att jag kunde inte komma in igår :( ja vet inte varför riktigt? sidan var skit konstig, men nu är jag tillbaka iaf ;)
Idag snöar de som tusan och nu ska man snart ut och gå möta my och sen blir det ta bussen in till stan och gå på möte ;)

Dagens planer

♥ Träffa my vid ica  
♥Möte på arbetsförmedlingen klockan elva!
♥ Träffa sötis vid ett och ta en fika 
♥ Hjälpa mamma lite med städning


Kvällen planer kommer senare (vet inte vad ja ska hitta på riktigt ) 



Vinnare av Paradise Hotel 2010 :D

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kollade på alla avsnitt i början men sen började jag missa alla så jag missade detta ;o wtf.. Trodde det var någon annan som skulle vinna ja! Vet dock inte vem men :)

2010-12-17 @ 19:45:07
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0