Godmorgon!

Tjenixen nu är man vaken eller rättare sagt så känns det som man har  klivit upp från dom döda. Morgonen började med att maria försökte få liv i mej och de är inte lätt när man sitter vaken hela nätterna xD , hon lyckades tills slut iaf (trodde hon iaf) kan ju säga att de var en zombie som kom upp från en skräckfilm haha
(helt död )
Sen gick jag och duschade så jag kunde vakna till ;)
Nu sitter jag här och skriver till er. Ska gå till bussen om tio minuter så jag måste göra mej i ordning nu för att gå ut i detta snöväder (fjärde dagen de snöar) men ha en bra dag nu så hörs vi sen <3


Dagens outfits

Tröjan : selånger 199kr
Leggins: 99kr
Örhängen har ja fått ;)

Kommentarer
Postat av: bella

naw tack så mycket sötan!

jo min dag var helt bra.. :)

har du sovit gott inatt? :)

2010-12-21 @ 10:33:40
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/
Postat av: Mathias

Tjena, vill bara tipsa dig om min tävling på min blogg!



vinna titeln som "årets bloggare" på min blogg!



Regler:

Skriv om dig själv på kommentaren och VARFÖR du ska vinna. du ska ochså bjuda in SÅ MÅNGA som möjligt in till denna tävlingen! dom ska skriva på kommentaren "tipsad by (ditt namn)" eller liknande. så jag vet vem som har tipsat personen.



PERSONEN SOM HAR TIPSAT FLEST TILL BLOGGEN INNAN NYÅR KOMMER ATT VINNA DENNA ÄROFYLLDA TITELN!



personen kommer att få vara länkad här på bloggen i 3 månader! (vilket är mycket bra reklam helt gratis för dig)

2010-12-21 @ 14:06:32
URL: http://Mattejaaz.blogg,se
Postat av: ♥ L A I L A ♥

haha =) Har köpt 5 st hitills :P Får stressa "lite" till imorgon :P

2010-12-21 @ 16:15:02
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0