Tisdag




Idag har ja haft möte på skolan de gick väl sådär. Men nu är de bara att plugga upp sig .
Efter mötet så gick ja med mamma på arbetsförmedlingen, för hon skulle dit.
Sen gick vi på Stadium och då köpte min fina rosa tygskor :)  .
Sen gick vi till Subway och käkade lite. Efter de så träffade vi Anita och hon skjutsa hem oss och följde med in på en kopp kaffe, fast ja gick och la mej och lyssnade på radio och sov haha var så trött.
Nu sitter man hemma hos mamma och ska käka snart. Idag blir de ´Tacobröd och kebab.


Dagens utfits:
Svarta jeans och en aprikos tunnika som ja fick av mamma:)

Mot kvällen:
Ska vara med min underbara älskling , allstå My.
Vi ska gå ut och gå och snacka lite skit som vanligt:)
Sen ska ja hem till mej och ska äntligen få sova i min underbara säng :)


puss och kram
love you all<33


Kommentarer
Postat av: Therese

Älskar dom skorna, ska köpa dom jag med tror jag :D

2010-04-13 @ 16:28:47
URL: http://llundiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja dom är skit snygga. ja de tycker ja du gör rätt i :D

2010-04-16 @ 14:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0