Vågar jag eller inte?

Vad ska ja säga idag tro? 
 
Ja att jag önskar att jag vore nån helt annanstans ist för här kan ja ju börja med och säga iaf.. 
jag vet inte vad detta är men den här känslan jag har har jag fan inte haft på sjukt länge... 
De skrämmer mej lite.. 
Men de är en bra känsla! 
Ja de sägs ju att man ska följa magkänslan och om de är så kanske jag ska göra det även om jag är lite rädd för att göra de.. 
 
Men tänker på dej exakt varje dag och de går inte och sluta göra de heller! 
Fan vet inte vad jag ska säga för att det ska låta bra liksom.. 
 
Ja nånting är det iaf men jag vet inte vad du känner eller tycker så .. men kan väl hoppas de är lika som mej kanske? :$
 
jaja skit samma nu tänker jag inte skriva mer för jag vill inte göra bort mej mer än vad jag redan gjort!
 
Men frågan är egentligen .. Vågar jag eller inte?
Bra fråga vi får väl se.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0