Men skojja inte heller att de är barn år i år!

Vart man än går så ser man dom där bebis magarna på stan , på ica, när man är ute på promenad , tvättstugan ,skolan, badet, gymmet ja överallt typ!
 Asså de fint med bebis magar så det är inte de att jag inte gillar dom men dom är ju överallt :o
 
Sen typ alla eller hälften av mina vänner nu har antingen fått eller ska ha barn nu innan året är slut! 
Så det är fan barn år i år asså! :p
 
Sen mina vänner frågar .. när det är dags för mej?
Öhh jaa aldrig! nämen det klart jag ska ha barn! Men verkligen inte nu iaf hehe 
Ska fixa upp allt med mej själv först och ha ekonomi så man klara sig och att det alltid finns mat på bordet åt ungen! 
 
När jag fixat allt de så kankse jag kan tänka på barn men inte nu iaf! 
 
Sen har jag ju massa kompisar som har barn nu så kan ju alltid sitta barnvakt om jag skulle bli sugen :p 
 
 
 
 
 
Men dom är bra söta dom små liven ändå jö! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0