Det är dags och släppa taget!

Jag vet inte vad jag ska tänka eller tro längre... ?
Kommer jag nånsin våga släppa allt helt?
Eller kommer jag alltid hålla kvar en liten del?
 
Ja det är en jävla bra fråga de?!
 
Men en del av mej vill bara kunna släppa allting och låtsas som ingeting! 
Men sen finns det en del av mej som inte har den styrkan eller vågar göra de... 
 
Kanske jag som är en fegis och är rädd för att känna och för att förändra allting?
Men jag vet att jag är rädd för att känna nåt igen ... Men man kan inte hålla fast föralltid heller! 
Nån gång måste man släppa taget! 
Det är på tiden att jag verkligen släpper taget och inser att det är för det bästa också... Sluta tänka på att de gamla och tänka på nuet ist! 
 
De så lätt och säga massa, de skillnad och få det till verkstad också! 
Fan att det ska vara så svårt bara... 
 
 
 
hittade den på google och tyckte den passade så bra till denna text..
De här är precis vad jag behöver göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0