Förstod de vettö!!

Jaha då va det dags att börja på allvar nu då! 
Nu har man suttit och läst igenom de man ska göra nu tio dagar fram så nu har man fullt upp kan jag säga! 
Men det känns skönt att äntligen få börja plugga , de bara ett litet problem jag har nu... Eftersom min smarta kusin sa att man behövde bara två böcker så köpte ja bara två... Vilket inte va så jävla bra! För ja skulle behöva den tredje boken nu.. 
Men jag kan väl hoppas på att de finns nån som har den som jag kanske kan låna medans tills jag köpt den tredje boken! 
Så med detta lärde jag mej , lyssna inte på andra utan gör som du själv känner och tycker att det är bäst! 
För annars bllir det bara fel... 
 
Nä men får väl hoppas jag kan lösa de där med boken men det ska nog gå bra.. kan ju hoppas iaf

Men nu blir det till och få i sig nåt i magen så man kan sätta sig och plugga lite sen 
puss puss så länge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0