De finns inge värre !!!!

De värsta jag vet är att bli väckt på morgonen!!!
det finns inge värre än de när man väl får sova liksom!
Nä då har man nån som städigt väcker än hela jävla tiden!
Men jag kan säga såhär mkt .. De var tur för dej att klockan va mkt för hade den varit sex på morgonen då hade inte ja velat varit dej kan ja säga!
Fy fan jag får sån jävla PMS när nåt går fel på morgonen alltså :O
Men denna morgon gick allt fel!!!
Sen är mitt halsband borta nu också vilket inte är OKEJ!!!
Ja får damp snart om ja inte hittar de , ja kommer vända upp och ner på hela jävla lägenheten om ja inte hittar de!!
Har på mej de varje dag och de ska ja fortsätta ha också!
Ingen sliten tjej heller!
Vilken min!
haha ingen kommentar säger ja baah!

Kommentarer
Postat av: NICOLE

SV; japp allt bra själv? :D kram

2012-05-11 @ 16:07:09
URL: http://nnnnicolee.blogg.se/
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hoppas du får en fin lördag!

Godnattis :D

2012-05-12 @ 03:06:25
URL: http://mooollys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0