Mkt och göra!

Hejsan! 
vet att jag har varit riktigt dålig på min uppdatering .. 
Men har haft lite och göra så har inte haft tid och blogga eller ork.. 
 
Förra veckan så var jag i Örebro med familjen! 
När jag kom dit så tänkte ja .. Men shit är det nån som har dött eller vad är det frågan om ? :O
Sen gick det några dagar och så kom helgen , då vart det genast roligare :D
Jag började träffa och nya folk och lärde känna dom lite granna och så :)
Då blev det genst mkt roligare och vara kvar i stan! 
Men då var det bara två dagar kvar av helgen och sen skulle jag hem igen :/
De sög ju kan jag säga.. 
Men ska åka dit i slutet av Juli igen kan ja säga! 
Då stannar jag inte bara en vecka heller ^^
 
Fick denna av mamma i födelsedags present också :D
Niice va? :D
 
Nu denna vecka har ja börjat på praktiken! 
Jag måste säga att jag trivs så sjukt bra och det är så jävla skoj där :D
Kan inte ha tråkigt en enda sekund kan ja säga , kommer sakna dom sjukt mkt sen när det är slut dock.. 
Men kan ju alltid hoppas på vik där om man har tur! 
Ser ju inte helt omöjligt ut precis :D
 
 
Saknar dej mitt hjärta! 
Du måste komma hit nånting snart så vi kan snacka massa skit och bara glo på film och må gott<33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0