Saknad med ändå hatad

Att du inte kan fatta vad gör är för fan pinsamt! 
Att du inte kan inse vad du gjort mot mej är inte okej!
 
Igår hade jag så jävla kul innan jag såg dej vill säga.. 
Du förstörde precis hela kvällen med att ja bara fick se dej! 
 
Sen att du inte har nån stake i dej och stå kvar när ska pratar med dej ,
de visar bara att du inser sjäv hur mkt fel du har gjort mot oss! 
Nä du springer iväg som en jävla chicken ist för att snacka! Jävlligt moget måste ja säga!
 

Så jävla mkt jag har ställt upp på dej och A de finns ju inte alltså... 
Så jävla mkt jag har kämpat för att det ska bli bra igen.. De kommer allri ske..
 

Du bryr dej inte ett skit om oss längre! 
Men jag hoppas du är lycklig nu med din nya familj för våran har du tappat för längesedan! 
Sen vet jag att jag sa att jag skulle finnas för dej och A när eran bebis kommer ..
Men de kan du FET GLÖMMA NU!!
 

Sen en vacker dag du öppnar dina ögon och ser vad du gort så är det redan försent för att göra nåt! 
Och en sak , kom fan inte krypandes till mej för ja kommer bara slå igen dörren i ditt ansikte för att du finns inte för mej längre! 
Du har tappat din EGNA SYSTER!! Hur känns det ? känns det bra? 
Tydligen för du gör ingenting för att fixa de!
Pissar du på mej så pissar ja dubbelt tillbaka ska du ha klart för dej!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Hallå :)! Tänkte bara kika förbi o önska dig en fortsatt trevlig Torsdag. Och jag hoppas allt är bra med dig :)
Kram

Svar: hejsan! vad trevligt! jomen visst bara bra här hur är det själv då ? :)
Bella här då ;)

2012-07-19 @ 18:21:01
URL: http://ellinorelundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0