Inge seg jag lovar!

Tjoosan! 
fy fasen idag är är man fan inte kaxig alltså.. 
Men har haft riktigt kul i helgen så de är väl värt att må såhär nu kanske ? :p
Idag har man inte gjort många knyck kan ja säga.. haha så jävla lat idag xD
Vaknade vid sju imorse så jävla pissnödig så trodde ja skulle sprängas alltså :o
Men sen gick ja och la mej igen en timme efter ja va på toa.. 
Men mådde så sjukt dåligt imorse hövva! 
Sen när ja vaknade åtta på nån jävla soffa nånstans , visste fan inte vart jag va alltså haha
Nej ja hade inte gjort nåt på kvällen!
Så behöver ni inte fråga de! ja duktig tjej ja :)
Jag försökte seriöst och väcka Carro i en timmes tid .. helt allvarligt alltså :o
Segare människa får man leta efter ^^
Iaf så fick ja upp na till slut.. inte en minut för sent!

Sen iaf så drog vi till stan och käkade en fet jävla kebabtallrik! hårt jävla gott 

Vi kom typ hem vid tolv typ och då va de bara slita av sig byxorna och ta på sig mys shortsen och bara dö några timmar i soffan! 
Vi slog på Shoo Bre och sen dog vi av några timmar! 
Morsan kom hem och väckte oss vid fyra kanske .. Jävla morsan vettu..

Iaf så va vi vakna en stund coh sen dog ja av igen och vaknade av att morsan fick främmande.. Suck allri får man sova haha 
 
Nu sitter jag här och försöker fortfarande att vakna till liv alltså! 
helt otroligt att man kan vara så seg :o
 
Men nu ska jag kila hoppas ni har haft en bra helg för de har jag haft trots några missförstånd med vissa men men ja hoppas det löser sig .. puss puss så länge<3
 
Shysst ute ställe som fan som vi var på igår ! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0