Hoppas de går bra nu då med allt! :) <3

Jaha då har man blivit faster då! 
hmm ja hur känns de då ? 
Ja bättre än vad jag trodde faktiskt .. 
Nu hoppas jag verkligen det går bra för lillebror och hans tjej , trots allt de jag sagt till honom och på bloggen så är han liksom ändå min bror och jag älskar ju honom , kommer alltid att göra de! 
Han måste ju också få göra sina misstag i livet och jag måste acceptera de och inte vara nån jävla PMS KÄRRING!! 
Bara finns där för honom när han vill snacka eller behöver hjälp med nånting , ja vad som helst helt enkelt :) <3
 
Fasters lill hjärta <3
Kommer alltid finnas för dej och ta hand om dej , kommer alltid ställa upp på dej med <3
Älskar dej <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0