Hur ofta händer de liksom ?

Sjukt less jag börjar bli på att allt går sönder hela jävla tiden!
Bara på den lilla tiden av året har minst sex saker försvunnit eller gått sönder för mej ..
Allt som är borta nu som måste köpas är :
Kameran ! Tappade den i golvet och nu funkar den inte längre :(
Datorn..  Mitt ex kom hit och hämtade tillbaka sin datorn, så nu har man ingen sån heller !
Nya internet.. Min kompis lånade och tappade bort de :/
♥ DVD .. Gick sönder bara sådär ,så nu funkar den inte alls längre .. 
♥ Tv , tror de är ljudröret eller nåt sånt som håller på gå åt helvete?
♥ Telefonen ... Den är borta för gott nu .. Sålt den!


Så nu kanske ni förstår att jag börjar blir bra less på att allt går sönder eller försvinner!
jaja men nu ska jag hjälpa älsklingen och laga mat!

Dagens mat:

Nuggets och strips med vitlöksås ,eller jag ska ha cheddar dip till och älsklingen ska ha vitlöksås ;)



Kommentarer
Postat av: moa

Åh gud va tråkigt att allt gått sönder.. Hoppas de fixar sig!



God middag!

2012-02-22 @ 10:37:52
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0