Haha ja vad säger man :p

Åhh herre guud nu vad det längesen jag skrev...
Men jag har haft så mkt annat för mej och sen har jag inte haft nån speciell blogginspration heller så då blir det lätt så att man inte skriver.. 
men men iaf nu är jag tillbaka får väl se hur länge det varar.. 
Ska försöka och komma igång igen! 
 
Haha iaf så fick jag en kommentar för ett tag sen om varför ja helt plötsligt börjat bry mej om naglar?
De kan jag lätt svara på! 
Jag har alltid gillat hålla på med naglar men jag har aldrig riktigt visat de.. Men när jag var mindre så ville jag jobba med naglar! 
Men jag la ner ide för att jag det fanns inget program man kunde gå för det då , så var väl därför jag inte la ner så mkt energi på de.. 
Men nu har det kommit tillbaka ju mer jag håller på med mina naglar.. Tycker det är riktigt kul och hålla på , nog att det mkt och lära och så men det är så roligt och lära sig så det är inget jag tycker är speciellt jobbigt precis! 
 
Så hoppas det var ett bra svar på din fråga min anonyma vän <3
 
 
 
Men nog med det nu! 
Nu ska ja berätta nåt riktigt skoj men samtidigt tyckte jag det var lite creepy haha 
Det va härom dagen när jag satt i soffan och spelade Wordfeud som vanligt .. 
Så var det en kille som jag spelar med rätt mkt kan man väl säga. Men iaf så tänkte vi att vi skulle börja lära känna varandra lite bättre så satt vi och skrev lite..  hur gammal vi va och vart vi bodde typ, men sen var det inge mer med de. Men så nästa dag så skulle jag spela med honom.. Så fick han bra mkt poäng så skrev ja vad faan eller nåt haha 
kan ni gissa vad han skrev? 
haha klart ni inte kan de! 
Men han skrev hela mitt namn!!
kom igen nu då Belinda Nordlund! 
Det första jag tänkte va WFT hur kan han veta att jag heter så ? :O
Så jag var ju tvungen och fråga honom naturligtvis men fick inget riktigt svar förän han avslöjade att han hade läst  min blogg! 
Då tänkte jag.. Hur kunde han hitta den ? 
Men svaret jag fick var att han va en lite av en datanörd så det var inte så svårt att hitta sa han..
De var lite creepy men samtidigt lite kul ändå haha 
Han är ju skit snäll och trevlig och gillar och snacka med honom helt enkelt hehe :)
 
 
Det finns inge roligare än det här asså :D
Lite beroende är jag väl eftersom det kliar i mina fingrar när jag inte spelat på en hel dag haha 
 
Om nån vill möta mej så är det bara adda mej bellizenz 
och jag kan lova att jag är inte seg av mej direkt som vissa som inte spelar på flera timmar haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0